Frequently Asked Questions

Veel gestelde vragen:

Wat zijn de kosten voor de bezorging?

Uw bestelling wordt met de grootste zorg gratis bij u afgeleverd (bij minimale besteding van € 50). Gratis verzending geldt voor de landen Nederland en België. Wenst u een artikel naar een ander land te versturen, neem dan contact met ons op.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean id convallis tellus. Nulla aliquam in mi et convallis. Pellentesque rutrum feugiat ante ut imperdiet. Vivamus et dolor nec nisl consectetur vulputate id non ante.

Hoe snel wordt er geleverd?

Uw pakket wordt binnen 1-3 dagen overgedragen aan PostNL, zij verzorgen de bezorging bij u aan huis. Wanneer het pakket is overgedragen krijgt u van ons een mail met daarin de verzendgegevens. 

Af en toe gebeurt het dat een pakket niet vanuit ons magazijn wordt verzonden, maar vanuit de leverancier. In dat geval ontvangt u helaas geen track and tracemail.

Wat gebeurd er na de bestelling?

U ontvangt van ons een orderbevestiging en wij gaan met de bestelling aan de slag. Mocht het niet mogelijk te zijn om de order binnen drie werkdagen te leveren, dan zullen wij u hierover op de hoogte stellen.

Ontvang ik een rekening bij mijn order?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u van ons een bevestiging van de bestelling. Bij deze bevestiging zit eveneens de factuur. Mocht u deze mail niet hebben ontvangen, wilt u dan ook uw spamfolder bekijken. Het komt soms voor dat deze email in de spamfolder terecht komt.

Contactgegevens

Postadres (geen showroom): 
Compleetopweg.nl | Nieuwe Oogst B.V.
De Hooge Krocht 1 
2201 TP Noordwijk ZH 
BTW-nummer: 857191962B01 
KvK-nummer: 67834612
+31854017083
Telefonische helpdesk bereikbaar tussen 18:00-22:00